تور بدروم | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور بدروم

تور بدروم | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور بدروم

بدروم و منطقه گوموشلوک

یکی از تفریحات تور بدروم ، قدم زدن در مناطق و سواحل زیبا و تمیز آن است. یکی از این مناطق گوموشلوک نام دارد.
منطقه گوموشلوک یکی از قدیمی ترین مناطق و از بهترین جاذبه های ترکیه و دیدنیهای بدروم ترکیه محسوب میشود. گوموشلوک دریای تمیز و ماهی آن مشهور است با زیبایی های طبیعی خود بسیار جذاب است.


 در این منطقه و در ناحیه ای که جزیره تاوشان را به زمین متصل میکند آثار باقیمانده از بندر قدیمی را می توان مشاهده نمود. منطقه گوموشلوک  یکی از معروفترین جاذبه های گردشگری بدروم و دیدنیهای ترکیه است.

سفر به بدروم

تعطیلات عید به اتمام رسیده است اما این به آن معنا نیست که فصل سفر به سرآمده است. دقیقا برعکس فصل تابستان در پیش رو است و فرصت بسیار خوبی برای سفر است. اگر در برنامه سفرتان می خواهید به ترکیه سفر کنید، تور بدروم را در نظر داشته باشید.
آمفی تئاتر باستانی بدروم یکی از برترین دیدنیهای ترکیه و جاذبه های گردشگری بدروم در راستای بزرگراه اصلی تورگوت رئیس قرار دارد. در حفاری های انجام یافته سن تئاتر بیرون آورده شده و محلهای نشستن بازسازی شده است. ظرفیت این تاتر 13000 نفر می باشد. این آمفی تئاتر در وضعیت خوبی قرار دارد و منظره پانورامیک کل شبه جزیره از داخل آن مشهود است.

پس از 1973 که تبدیل به موزه هوای باز شد، این روزها از آن برای برگزاری کنسرت ها، جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی استفاده می شود. آمفی تئاتر باستانی بدروم یکی دیگر از جاذبه های ترکیه و دیدنیهای بدروم ترکیه به شمار میرود.

تور بدروم با بازدید از قلعه سنت پیتر

درباره قلعه سنت پیتر

قلعه سنت پیتر در قرن پانزدهم میلادی از سوی شوالیه های رودوس توسط شخصی بنام پیتر، در اولین مکان تاسیس هالی کاناسوس و به روی جزیره زفیریون ساخته شده است. وسعت این قلعه حدود 30000 متر مربع بوده و دارای 5 برج می باشد که یکی از برترین دیدنیهای ترکیه و جاذبه های گردشگری بدروم میباشد. اگر مسافر تور بدروم بودید حتما از این قلعه تاریخی دیدن کنید.




این برجها، برجهای فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و نیز برج مار است. در هنگام ساخت این قلعه سنگهای آرامگاه ماسولوس در دیوارهای قلعه مورد استفاده قرار گرفته است. در دوران عثمانی با اضافه کردن یک مناره به کلیسای داخل آن به یک مسجد تبدیل گردیده است.

همچنین یک حمام کوچک ترک نیز ساخته شده است. این قلعه که در سال 1595 بعنوان زندان مورد استفاده قرار می گرفت امروزه بصورت موزه در آمده است و یکی دیگر از جاذبه های ترکیه و دیدنیهای بدروم ترکیه به شمار میرود.

یک جزیره ی دیدنی در بدروم

اگر بدروم مقصد سفر شماست می خواهیم جایی را به شما معرفی کنیم تا در سفرتان با تور بدروم از آن دیدن کنید. جزیره کارآدا بدروم که در 6 کیلومتری بدروم قرار دارد با آب گرم شفابخش خود مشهور است و یکی از بهترین دیدنیهای ترکیه و جاذبه های گردشگری بدروم میباشد. این آب از یک غار طبیعی سرازیر می شود و نیز گل حاصله از غار در درمان بسیاری از بیماریها موثر می باشد.

 این جزیره به جزیره سیاه بدروم نیز مشهور است و یکی دیگر از جاذبه های ترکیه و دیدنیهای بدروم ترکیه به شمار میرود. ساحل این جزیره مناسب شنا کردن، آفتاب گرفتن میباشد.

جایی ایده آل در بدروم برای موج سواری

یکی از شهرهای خوب ترکیه بدروم است و کم نیستند افرادی که تور بدروم  را به تورهای دیگر ترجیح می دهند. شما هم اگر یکبار به این شهر سفر کنید با ما هم عقیده خواهید شد.در  این شهر تمیز و زیبا و توریستی منطقه آک یارلار بدروم که نام قدیمی آن آرهیالا بوده امروزه اقامت در آن یکی از تفریحات بدروم ترکیه محسوب میشود.


این گردشگاه که دارای آب بسیار تمیز و ساحل شنی ایده آلی است در 13 کیلومتری بدروم قرار دارد و برای ورزش سورف یا اسکی روی آب مکان بسیار مناسبی است و از بهترین تفریحات ترکیه و تفریحات در بدروم به شمار میرود.