تور بدروم | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور بدروم

تور بدروم | لینک تریپ

یک وبلاگ خوب برای گردشگری ایران و جهان | تور بدروم

تپه بودا ، از جاذبه های گردشگری پاتایا

تایلند جاذبه های گردشگری زیادی دارد که یکی از این جاذبه ها ، تپه بودا است.

درباره تپه بودا

تپه بودا یکی از بلندترین نقاط و جاذبه های گردشگری پاتایاست و در بالای آن، بزرگترین مجسمه بودا در پاتایا واقع شده است. اینجا مکانی است که گردشگران زیادی را به سمت خود جلب میکند. محوطه اطراف آن نیز منطقه ای زیبا و مقدس دارد. این تپه یکی دیگر از بهترین جاذبه های تایلند و دیدنیهای پاتایا تایلند به شمار میرود.

بازدید از قلعه جادویی آقای توکسدو!

دیدنی های پاتایا فقط منحصر به طبیعت آن نیست.

قلعه جادویی توکسدو، اولین محل نمایش شعبده بازی در تایلند است که آقای توکسدو، شعبده باز مطرح جهان، آن را اجرا می کند که از بهترین جاذبه های گردشگری پاتایاست.

در این مکان یک نمایش جادویی برگزار میشود که بسیا دیدنی و خیره کننده است. این قلعه جادویی یکی دیگر از جاذبه های تایلند و دیدنیهای پاتایا تایلند به شمار میرود.

تفریحی در تایلند که خستگی را از تنتان به در می برد

ماساژ تای یکی از هنرهای شفادهنده قدیمی از طب سنتی کشور تایلند می باشد که از دیگر قسمت های طب سنتی می شود به طب گیاهی و مدیتیشن روحی اشاره کرد.

ماساژ
در بانکوک یکی دیگر از تفریحات بانکوک تایلند به شمار میرود. کشور تایلند دارای یکی از بهترین آب گرم های دنیا است. شما میتوانید انواع ماساژها را در تایلند با کمترین هزینه انجام دهید و خستگی کار را از بدن بدر کنید که از بهترین تفریحات در بانکوک و از مهمترین تفریحات تایلند میباشد.

بازدید از معبدی زیبا در تایلند

درباره معبد هوآی مونکل

معبد هوآی مونکل به سفارش ملکه تایلند در یک محیط باز و پارک مانند ساخته شده است که دارای فضائی باز و زیبا برای گردش و تفریح می باشد ضمن اینکه دارای جذابیتهای معماری زیبائی نیز می باشد که از برترین جاذبه های گردشگری بانکوک و جاذبه های تایلند است.


این معبد مکانی است که برای یکی از راهبان معروف به نام لونگ پو توئت ساخته شده است در این محل یک مجسمه بسیار بزرگ از این راهب نصب گردیده است. این معبد که در منطقه هوآهین قرار دارد یکی یگر از دیدنیهای بانکوک تایلند میباشد.

گردشگری و پنج مرکز مهم در تایلند

چرا تایلند تبدیل به یک کشور توریست پذیر شده است؟ جواب مشخص است. همه چیز در آنجا وجود دارد! از جاذبه های تاریخی و گردشگری گرفته تا تفریح و هر آنچه که بخواهید.

معرفی مکانهای مهم تایلند

پوکت :در این جزیره بزرگ، شما می‌توانید قایق‌سواری کنید یا یک سقوط آزاد پرهیجان را تجربه کنید. می‌توانید از میان درختان دوچرخه سواری کنید یا از موتور چهارچرخ برای این کار استفاده کنید. حتی می‌توانید سوار فیل شوید.

پاتایا :در جنوب شرقی بانکوک و در فاصله 165 کیلومتری آن قرار داد. رطوبت آن به ویژه در فصل‌های گرم و بارانی، بسیار بالا است اما به هر حال تفریحاتی چون شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی کار هرروزه گردشگران است. ماکت معابد و آثار تاریخی مشهور جهان، باغ وحش و باغی پر از گل‌های رنگارنگ و درختان متنوع استوایی، آکواریوم تونلی در زیر آب، خانه چوبی 105 متری، تماشای تئاتر و نهایتاً مراکز خرید بزرگ، گردشگران را به سوی خود می‌خواند.

بانکوک :پایتخت تایلند است که معماری مدرن را در کنار سنتی به نمایش گذاشته است. کاخ‌ها، موزه‌ها، رستوران‌ها، معابد، رودخانه چائوپرایا و رودخانه کوای، بازار شناور و ... از امکانات تفریحی این شهر است.

چیانگ مای :این شهر تفریحی و اقتصادی در فاصله 700 کیلومتری بانکوک و در محدوده رودخانه پینگ واقع شده است. مثل بسیاری از شهرهای دیگر در تایلند، رستوران‌هایی با غذای سنتی، هتل‌های شیک، پارک‌های متعدد و دیدنی، معابدی چون په پونگ و پهاراسنگ، بخش قدیمی در مرکز شهر و ... به این شهر جاذبه‌ای خاص داده است.

خلیج مایا :این خلیج از سه طرف با سه صخره به ارتفاع حدود 100 متر محاصره شده است تقریباً از دست انسان‌ها بکر مانده است. ساحل اصلی حدود 200 متر طول دارد که از شن‌های سفید و نرمی پوشیده شده است و مرجان‌های رنگارنگ زیر آب و ماهی‌های استوایی در آب‌های زلال، چشم گردشگران را می‌نوازد.
در نگاه اول مشخص است که اولاً آب و هوای استوایی در این کشور به جز در فصل های گرم و بارانی، به جذابیت گردشگری در این کشور کمک شایانی کرده است. اما علاوه بر آن انصافاً ساخت معابد و موزه‌ها، پارک‌ها و رستوران‌ها و مانند آن نشان می‌دهد یکی از اهداف مدیران این کشور جذب گردشگر بوده است. عامل سوم نیز به بافت‌های قدیمی در روستاها و شهرهای تاریخی برمی‌گردد که به ویژه در تضاد با ساختمان‌های بلند و مدرن، جذابیت خود را بیشتر نشان می‌دهد. اما این همه ماجرا نیست و در بخش بعدی ابعاد دیگری از تایلند را روشن می‌کنیم.